Translate

Gymnasiemässa i Helsingborg 19-21 oktober 2023

Välkommen att besöka oss på gymnasiemässan i Helsingborg!

Gymnasiedagar för årskurs 8

Torsdag 19 oktober-fredag 20 oktober finns vi på plats på Helsingborgs Arena när alla regionens elever i årskurs 8 besöker gymnasiedagarna för att får mer information om gymnasiets alla program samt skolorna i regionen.

Gymnasiemässa för årskurs 9

Lördag 21 oktober finns vi på plats för att informera dig som står inför ditt gymnasieval om Ängelholms gymnasieskola och de program vi erbjuder.

Läs mer om gymnasiemässan och anmäl ditt deltagande (åk 9) här. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Besökare på förra gymnasiemässan i Helsingborg väntar på att få tala med elever och studie- och yrkesvägledare i Ängelholms gymnasieskolas monter.

Det var många som ville tala med elever och studie- och yrkesvägledare i vår monter under förra gymnasiemässan.